söndag 23 augusti 2009

Gör dina egna knappar

Fatta glad jag blev när jag hittade min gamla My little pony-knapp från 80-talet. Ibland lönar det sig att inte kasta saker, men faktiskt bara ibland.

Ni måste kolla in länken här nedanför, man kan göra sina egna knappar eller "dog tags" (det har jag faktiskt inte något svenskt ord för).
Det är världens bästa och roligaste grej (... det är visserligen mycket som jag tycker är världens bästa och roligaste... men det här ÄR faktiskt det !!!).
Bästa pressen till någon som gillar knappar. Jag gillar knappar (*hint, hint*).

Kolla den här, sjukt kul, jag vill ha en sån: Gör din egen knapp!

2 kommentarer:

  1. Åååh, så´na knappar ska jag också ha någonstans!!! Kommer ihåg att jag har haft en med Sundance på, för den satt på min jeansjacksficka när jag var en liden gräbba :-)
    Ack, ack det var tider det (sa hon och gungade lite lätt på gungstolen).

    SvaraRadera
  2. Halloj Svägerskan!
    Åh Sundance!!!! Jag hade Megan och Sundance som ponysar (Megan var ju dock en tjej) att lajja med. Underbart!
    Jag skulle vilja ha den lilla ponydraken också, han var ett litet sweetie hela han.

    SvaraRadera