måndag 14 september 2009

Angående julfilmer

så kan man köpa billiga på ginza.se just nu.
Hittade några för endast 29 kr/st. Billigt och bra, så passa på.

I´ll be home for christmas

A christmas wish



















A holiday to remember















A holiday for love





















A christmas romance




















Sen fann jag den här helt otippat för 10 KRONOR(!!!!) eftersom det är en ny film. Men jag beställde den genast...plus en julklapp till Jens (men som vanligt säger jag inte vad det är för nått)



En galen jul




















Allt hos Ginza alltså, det gäller att orka rota runt lite då kan man göra superfynd!
Lycka till!
/Jessica

2 kommentarer:

  1. Tack för tipsen. Här ska beställas julfilmer :-)

    Annette

    SvaraRadera
  2. Det var så lite så. Jag fick mina igår och jag var lite nervös att filmen inte skulle kosta 10 kr, utan att något fel uppstått, men mycket riktigt: 10 kr var det. Då blir man himla glad, blir nog en titt ikväll på någon av dom =)

    SvaraRadera