lördag 3 oktober 2009

KAWAII DESIGN

En av mina favoritaffärer på nätet (den riktiga affären ligger i Göteborg, så det är en bit bort för min del) är KAWAII DESIGN som lämnar mig i ett totalt tillstånd av beslutsångest för det finns så mycket kul och gulligt att välja mellan. Här kommer några julklappstips från hemsidan som jag tycker ni ska nappa på. Men det finn smycket mer som ni bör se, så gå in på hemsidan och kolla runt så kommer ni garanterat hitta något som passar någon ni känner som handen i handsken.

Vad sägs om ett linsfodral till den linsbärande julklappsmottagaren. Hade jag själv linser hade jag lungt köpt en. Finns i flera utföranden, men jag är ett Nightmare-fan.


Superhotta strumpisar med stjärnor och lilarosa leopardtryck. Gillar ni precis som jag och SVÄGERSKAN strumpisar ska ni bege er hit !!!

Little twinstars. Det här var ett par av mina favoriter som liten. Jag ÄLSKAR att 80:s leksakerna kommer tillbaka. Den här väskan vill jag ha!

Allra mest önskar jag mig Jack-halsbandet från Kawaii i julklapp... Det är så coolt.
Kan även tänka mig att ha Nintendosvampen runt halsen, som den tvspelsnörd jag ändå är
likaså Hello Kitty-apan...så sweet
Något som passar en brolla lika bra som synthsyrra är den här supercoola slipsen. Jag är inte en våldsförespråkare på något sätt, men jag tänker på Depeche Mode och det är liksom aldrig fel.
Kan man inte bestämma sig kan man alltid köpa ett presentkort. det gäller både i butik och på nätet, superbra present!!!!
Alla bilder i inlägget kommer från Kawaii Design

4 kommentarer:

  1. Tycker jag också =)
    Du har ju turen som kan besöka affären på plats.

    SvaraRadera
  2. Vilka roliga tips! Jag älskar halsbanden!

    SvaraRadera
  3. Junkie: JAG MED!!!! Dom har så många fina. Finns med Krambjörnarna också...åhh, det är så svårt att välja =)

    SvaraRadera