onsdag 4 november 2009



DET SNÖAR !!!!!!!!





6 kommentarer:

  1. Och det tyckte du var bra?! Nu snöar det ännu mer än imorse... Hoppas isåfall att det ligger kvar, vill ju inte ha slask av den första snön som kommer! Ledsen att jag inte hört av mig, har varit sjuk och inte orkat prata.. men NU är jag frisk så jag hör av mig snart! Ha det bra! Kram Jerran

    SvaraRadera
  2. åå :D Skicka hit lite snö till oss också :D Hoppas den ligger bara, jag hatar slask :P

    SvaraRadera
  3. Elin: Na na na na na... hahaha

    Jerran Perran: JA! Du känner ju mig liksom. Såklart snö är bra, fast jag hatar kyla...men man får ta det onda med det goda så att säga! Ah, jobbigt med sjukdom, inte svininfluensan hoppas jag. Har lille Prinsen klarat sig? Ring du, idag är det lektionsplanering för hela slanten.

    En rikitg jul: Ja ggör så gott jag kan. Nu vet jag ju inte åt vilket hål du bor... men jag försöker styra det rätt. Det blir nog ingen slask, men det försvinner rätt fort. Inget som lägger sig tyvärr. Däremot verkar ju Estockholmo ha lyckan att ha den kvar på marken...eller Jerran???

    SvaraRadera
  4. Men! Vad är det för fusk! Själv kom det ner något som jag bestämt hävdar var snö men mormor inte ens såg.. Men jag håller tummarna, ligger på minusgrader och en grå himmel så jag hoppas verkligen på att snön börjar singla ner snart!

    SvaraRadera
  5. I den här delen av Stockholm slaskar den tyvärr bort lika fort som den kommer ner men vädermannen har lovat mer snö inför helgen. Det ser ltie vitt ut på marken just nu i alla fall...

    SvaraRadera