onsdag 11 november 2009

Snirkla, Fridas gård, Praktfull, Mixin och Jysk



Snirkla.se har världens mest underbara färgglada saker. Här nedan följer ett urplock av bra, snygga, coola och roliga julklappar man kan klicka hem smidigt och enkelt.

... och behöver jag ens nämna att alla dessa ting står på min önskelista ???







Snirkla har även en rolig julavdelning med massa fint och glimmigt. t.ex:


Fridas gård har också fina saker, men i en helt annan stil. Här är saker mer lantligt och sådär, men jag gillar det också :



Anyhow har också mysiga "gamla" saker som passar till jul. t.ex. de här snygga klisteretiketterna

Den här kransen från Praktfull hade gärna fått hänga hemma hos mig. Om min sambo vill ha den hemma hos sig är dock en annan fråga.... men snygg som f-n är den i alla fall.

Den här holken från Mixin kanske kan vara något för er som har trädgård eller landsställe.

Såg hos Julflickan att Jysk hade fått in årets julskörd och hittade dessa som jag gillar rätt mycket. Ljusstaken är supersnygg och så kan man pyssla upp den själv och en brödkorg som man knyter ihop har jag önskat mig enda sedan min moster var i Thailand och mamma fick en.

den här muggen tänker jag är en perfekt julkalenderpresent. Får man både pyssel och mugg i ett =)

/J

2 kommentarer:

  1. Tack för tipsen. Muggen tycker jag var en toppenpresent. En sådan hade jag gärna fått själv när jag var liten.

    SvaraRadera
  2. Fridolin: Så lite. Men visst är den bra!!! Och den är billig också.

    SvaraRadera