onsdag 29 september 2010

A christmas carol på Maximteatern i Stockholm


Tidigare år har det alltid varit på Engelska teatern i Stockholm
som de satt upp Charles Dickens "En julsaga". Men i år blir det på Maximteatern.
Premiären är den 20 december och sedan spelas den fram tills den 8 januari 2011.
I år vill jag verkligen gå och hoppas att det funkar med julplanerna i övrigt.





Biljetterna köper du via Ticnet.se

För övrigt är det en ytterst bra present till den som redan har allt: en trevlig kväll med teater och kanske en middag. Se bara till att den du bjuder är bra på engelska....
/J

6 kommentarer:

  1. Jag känner lite samma sak! Vit choklad är perfekt på eller i bakverk, men just som godis? Nja, den är värd ett försök :)

    SvaraRadera
  2. Jag hade ingen aning om att den här gick på teater! Kanske ska gå i år då... :)

    SvaraRadera
  3. Saraotto: Japp, skall klart testas i alla fall. INTE DÖMA HUNDEN EFTER HÅRET.

    Stockholm: INTE!? Då måste du se den i år.

    Hannele: Ja, visst låter det bra och roligt. Perfekt precis innan jul också.

    SvaraRadera
  4. SV: vad kul! Jag tror faktiskt jag själv såg en bit av den på tv:n förra året! Men det är en annan grejj att se live skulle jag tro :)Ja, det är lite tungt att betala för att se nästan samma sak två år i rad. Okej, det låter också mysigt! Alltid ett bra sätt att liva upp julstämningen på om den kommer segt!

    SvaraRadera
  5. Åh, jag tänker varje år jag ser annonsen att DET borde man gå på men det har aldrig blivit av. Kanske kan locka med någon anglofil.

    SvaraRadera