måndag 4 oktober 2010

Årets första....Ballerina pepparkaka


När min mor var här förra helgen så letade jag mig blå efter Ballerina Pepparkaka här i LKPG. Men det var helt utan resultat. Jag som nu haft sängläge en vecka efter knäoperationen fick idag ett paket på posten. Det var skickat till min sambo så han skulle kunna hämta ut det.
Paketet som var från min extremt bästaste mamma innehöll ett paket Ballerina Pepparkaka i en ballerina-hjärt-ask. Jättefin!

Så eftersom jag fortfarande inte kan gå så låg jag på soffan idag, drack kaffe, kollade på BBC-produktionen av en Dickens "En julsaga" och åt Ballerina Pepparkaka.
Sambon har också fått några. Och dom är ju så sjuuukt goda.

Tack snälla mamma - du är bäst!!!

6 kommentarer:

  1. Jag var bara tvungen att skicka ner ett paket till dig när jag fann dom på ICA Superstore.

    SvaraRadera
  2. Jag såg dem häromdagen men köpte dem inte, är de goda?

    Verkligen en snäll mamma du har :)

    SvaraRadera
  3. Åh, överraskningspaket är ju det bästa som finns. Särskilt när de innehåller något gott! Bra present!

    SvaraRadera
  4. Din mamma är ju en pärla : ) Vad skulle man göra utan dessa mammor ?

    SvaraRadera
  5. Mamma: Det var ett mycket uppskattat initiativ kan jag säga.

    Stockholmsjul: JA, hon är den bästaste av de bästa.

    Sanna: Åh, du MÅÅÅSTE köpa dem, SJUKT goda är de. JAg gillar inte kakor, jag äter aldrig kakor. Men jag ÄLSKAR Ballerina Pepparkaka!!!

    Fridolin: Ja, men eller hur! Helt perfa. Speciellt som min julstämning faktiskt börjar kicka in lite smått nu.

    Metronyx: Ja du...jag vet inte. Världen skulle förmodligen stanna utan mammorna.

    SvaraRadera