torsdag 30 december 2010

Nyårslista

Hittade en lista angående nyår hos ”Här är det jul”. Helt hederligt snodde jag den då jag älskar listor!

Plats: Hemma hos oss

Tid: 18.00 och tills vi inte orkar dansa eller prata mera

Färgtema: Dallas…(alltså guld…typ)

Musik: 80-talet…

Mat: Tilltugg och välkomsdrink. Lax med saffrans och tomatpasta. Potatisgratäng till allergikern.

Dryck: vin, öl, whiskey, vatten och lärre

Efterrätt: Chokladfudgekaka med guld och glass

Tillbehör: Lite guldigt. Discokulan, musiken, snacksen och drinkarna

Lekar: Det blir en tävling uppdelat på två eller tre lag.

TV: Aldrig tv om det är fest – det dödar stämningen på en gång!!!

bilden kommer från veckorevyn.com

5 kommentarer:

  1. Låter som det blir en toppenkväll!

    SvaraRadera
  2. Guld kan aldrig vara fel på en nyårsafton!! Måste komma ihåg att hitta Dallas-introt bara..

    SvaraRadera
  3. ..det var tur att du påminde mig om det - skulle det också stå!

    SvaraRadera
  4. Jag önskar dig ett GOTT NYTT ÅR

    SvaraRadera
  5. Tycker du ska skriva ut receptet på chokladkakan när du har hrm, vaknat(när huvudet inte snurrar när du vrider det menar jag ; p). Den lät god och ett gott nytt år till dig lilla färgspridare !

    SvaraRadera