fredag 7 oktober 2011

Ren och SKÄR inspiration ....

Jag  älskar rosa, och jag älskar julen och jag är lika otraditionell som jag är traditionell. 
Jag har en salig blandning av "julstil" och vill varken utesluta eller helt dra åt ett enda håll i mitt julande. 
Hos mig får faktiskt allt plats, och även om jag VURMAR varmt för det rosa, kitschiga och annorlunda, så älskar jag JennyNyström-julen, den amerikanska julen och den gamla, svenska, traditionella julen. 
Men just idag smäckar jag på  med skärt och drömmer mig bort till min fantasivilla där jag bor och pysslar och skriver mina böcker... mycket nöje: 

 

 Foto: Working on a dream

Foto: Decorati0ns


Foto: Bakerella

Foto: The Cupecakeblog

Foto: Alexis reachpolska

Sedan måste jag ju faktiskt avsluta med en av mina egna rosa drömmar och favoritjulgransdekorationer...
//J

Ps. Ikväll dricker vi glögg...ds.

4 kommentarer:

  1. Lovin it! Känns som om det är så julen skulle vara om man bodde i Villavillekulla.

    SvaraRadera
  2. Läckert fast den där riktiga julmyskänslan får jag bara av bilder med mycket rött och gran. Antagligen för att det var så julen såg ut när man var liten. :)

    SvaraRadera
  3. Helena: ja, eller hur. Underbart och sagoaktigt.

    Fridolin: Faktiskt jag också, men jag gillar det och det beror nog faktiskt på det 80.tals hem vi hade när JAG var liten ;)

    SvaraRadera