fredag 18 november 2011

Karamellburkspyssel

För någon vecka sedan köpte jag "gamla" karamellburkar i en liten affär.
Tanken var att jag skulle blinga upp dem och sedan till jul, ha hemmagjort godis i dem att ge bort till någon jag tycker om.
Efter mycket tankar på hur jag skulle få dit pappret kom min räddning, och nyvunna kärlek: den dubbelhäftande tejpen. Sedan hittade jag i dag av en slump det här fina pappret jag köpte på Rusta förra julen, men glömde bort. Saken var biff och såhär blev resultatet

FÖRE:

EFTER:
Nu ska jag bara hitta något passande att ha i dem ...
Men rostade, chokladtäckta mandlar har ju alltid funkat förut ;)

//J

5 kommentarer:

  1. Prithee, mycket fint resultat : )

    SvaraRadera
  2. Fint! Det där mandelgodiset lät ju smaskens också. Du vill möjligtvis inte dela med dig av receptet? ;)

    SvaraRadera
  3. Thank you Metro! Och JO; mandelgodiset kommer inom kort =)

    SvaraRadera
  4. Burkarna blev jättefina.

    SvaraRadera
  5. Wow, vilka söta burkar! :-)

    Hoppas jag hittar liknade burkar någonstans!

    SvaraRadera