lördag 31 december 2011

Dagens julfilmer

För den som slappar idag visas det inte mindre än TVÅ julfilmer: 

Kl 08.50 på Tv3: En tid för mirakel

Bild från IMDB
 Den här har jag sett några gånger och den är julig, söt och trivsam. 7 av 10 rosa julgranar

och kl: 11.20 på Tv3: This Christmas

Bild från IMDB
Jag köpte faktiskt This christmas på Ginza för 10 kr tidigare i höstas och den är ok. 
Den får 3 av 10 rosa julgranar.

Vad gör ni annars idag på denna årets sista dag?
Jag är själv hemma och slappar inför kvällens otroligt avspända tillställning bestående av tapas, öl, finkläder och dejt med min underbara sambo.

5 kommentarer:

  1. Jag slappar också idag, och fixar god middag till senare! :) Gott nytt år!

    SvaraRadera
  2. Ja här händer inte för mycket. Har städat linneskåpet, bloggat lite, nojat över packlistan. Ikväll blir det mycket stillsamt firande. Lite middag med sambons föräldrar och en kompis. Jag ska ju åka till Götet imorgon och sedan vidare till La France.

    SvaraRadera
  3. Gott Nytt år! skulle det ju också stå...kram

    SvaraRadera
  4. Sitter hemma o myser tillsammans med katterna.
    Gott Nytt År.
    Kram

    SvaraRadera