fredag 8 november 2013

Stoppa pressarna !!!

I morse på väg till jobbet gick jag förbi det här fönstret hos Presstopp. Några tittade lite snett på mig när jag tog upp mobilen och började fota, men va bryr jag mig om sånt när TVÅ fönster är fulla av julmagasin...




Jag tänkte nog spana in den där Jamie Oliver-julmatstidningen. Kan vara intressant för jag gillar honom och hans matlagning och jul är ju jul liksom.
Annars köper jag nog inte några utländska julmagasin - hur gör ni, finns det någon som rekommenderas?

3 kommentarer:

  1. Vilket underbart skyltfönster!! Jag brukar köpa Country Homes and Interiors... och 25 Beautiful Homes... :) Kram från Australien♥ ~Pernilla

    SvaraRadera
  2. Vilken vacker syn! Jag har bara köpt en jultidning i år. Känner att det inte räcker. Måste springa till affären ikväll och välja ut några favoriter. Tyvärr finns inga utländska jultidningar här i stan men jag känner att det räcker gott med det enorma utbud av svenska tidningar.
    Kramar

    SvaraRadera
  3. Jeg elsker juleblader - ble skikkelig glad for dette bildet. Kjøper en haug med norske (og svenske om jeg er i Sverige før jul), og noen engelske. DET er julekos, det!

    SvaraRadera