lördag 2 augusti 2014

Greengates vinterkatalog

Än så länge är det inte så mycket julande på olika hemsidor, men säkra kort är vinterkataloger från stora märken som skickas ut till återförsäljare och som man även kan kolla i på nätet.
Greengates vinterkatalog är alltid jättefin (men första halvan var grå och trist i år tycker jag)
Håll till godo tills det riktiga nörderiet startar ;)
Greengates vinterkatalog - klicka på länken nedan så kommer du direkt.

http://catalogue.greengate-imagebank.dk/AutumnWinter2014QdW/


//Jessica

2 kommentarer:

  1. sv: Ja, det kommer det säkert!
    Ja, det är roligt att vara igång igen. Kul också att det är några fler som har startat.
    Jag har ingen julinsta, bara den "vanliga" men det kan nog slinka in lite jul på den också ;)

    SvaraRadera
  2. Jag tycker att även om första halvan var lite färglös så tyckte jag att katalogen kändes stilren. Det fanns mkt jag kunde tänka mig att ha i mitt hem :)

    SvaraRadera