fredag 26 september 2014

Årets första, nya julskiva

Nu kunde jag inte hålla mig längre utan förbeställde Weeping Willows julskiva. Jag är lite ledsen att jag missar dem i Norrköping, men det ska bli jättekul att lyssna på skivan. Jag har gillat WW jättelänge och deras konsert här i våras var suuuuperbra.
Jag har rätt höga förväntningar på skivan och ja, omslaget är ju sjukt snyggt, så jag hoppas den är lika bra som den är snygg.

Bild från cdon.com
Om du beställer från cdon nu så får man  en signerad skiva som är 20 kr billigare än den osignerade.

//Jessica

4 kommentarer:

  1. Åh, vad kul! det var sjukt länge sedan jag köpte en cd-skiva, jag kör allt via spotify förutom de gamla julskivorna på LP som jag ärvt av morfar men Weeping Willows är ju bra så ska absolut fundera på att köpa :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Gört!
      Hoppas den är bra bara .... det är ju alltid risken. Men jag älskar att köpa skivor, men är jag osäker är det alltid bra att lyssna på spotify först och köpa sen =)

      Radera
  2. Den skivan ser jag fram emot! Jag läste häromdagen att den släpps i början av november så det är ju bara en dryg månad kvar då...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja!!! Jag är supertaggad på den. Hoppas den är som när WW är som bäst fast på ett juligt sätt =)

      Radera