fredag 7 november 2014

# Det blir jul ändå

Jag såg precis en julreklam från IKEA på tv och ville visa den här på bloggen. Men istället för att hitta den, så hittade jag en tävling som Ikea har på Instagram (jag har dock inte fattat/hittat om Ikea har ett instagramkonto som gäller för hela Sverige).





Såhär skriver IKEA om tävlingen:

Tävling: Det blir jul ändå!

Ett lyckat julstök kan se ut på många sätt. Vi är nyfikna på hur ditt ser ut! Idag drar vi igång tävlingen #detblirjuländå, där du kan dela med dig av dina julförberedelser.

Dela ditt bidrag på Instagram med båda hashtaggarna #detblirjuländå och #ikea, så är du med och tävlar om ett presentkort på IKEA till ett värde av 500 kronor.

Så här tävlar du:
1. Lägg upp ett foto eller en film av ditt julstök på ditt konto på Instagram.
2. Kommentera bilden med hashtaggarna #detblirjuländå och #ikea så är ditt bidrag automatiskt med i tävlingen. Det är viktigt att ditt konto är öppet eftersom vi inte kan se ditt bidrag om du har låst din profil. Mellan måndagen 3 november och 23 december kommer de tio bästa, roligaste eller mest oväntade julstöken belönas med varsitt IKEA presentkort på 500 kronor*.


Låter kul och när jag börjar julstöka på riktigt ska jag vara med!!!

//Jessica.

Ps. Håll utkik efter reklamen på tv - gillade den =) Ds.

2 kommentarer:

  1. Kul tävling! Gillade också reklamen!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja visst är det! Det är ett härligt budskap också tycker jag - att det blir jul trots överkokt knäck, utspilld julmust eller bränd skinka.

      Radera