söndag 21 december 2014

Att vilja men inte kunna det Helena kan ...

HAHAHAHA... jag älskar Helenas blogg och hennes alla pyssel och pynttips - för mig är hon Svenska Martha Stewart, fast med stil och snygga, enkla och kreativa pysselgrejer, så jag menar det på ett positivt sätt!!!
Helena är så sjukt påhittig och kreativ och allt hon gör ser så perfekt och enkelt ut. Faktiskt så enkelt att jag tänkte jag skulle ge mig på att testa göra en egen. Och då snackar vi "godistomte av en tetrapack"... Helenas tomte hittar ni HÄR.

Men alltså... HAHAHA, jag skrattar bara jag ser min egen så jag bara måste bjussa på den här på bloggen.
Det var inte så enkelt som det såg ut - kan vara att jag inte hade tillräckligt stort papper eller hittade min bra kniv att skära med(något vill en ju skylla på)...
Hur som, här är min. Håll för ögonen på era barn bara vänner för den här skulle kunna ge bestående men ;)

 ...
Förutom att jag satte korken fram istället för bak som Helena har så var jag "tvungen" att sätta två ögon på (som visserligen är lite skojfriska) bara för att dölja limpluppar ... Ja ni ser ju själva. Kan vara nått av det mest hiskeliga jag skapat - men skam den som ger sig, jag får väl helt enkelt försöka göra en till och hoppas på att lyckas bättre nästa gång  HAHAHAHAHAHA

/Jessica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar