lördag 20 december 2014

Julbak med dessertjuryn

Bild från kanal5.se

I torsdags såg jag sista avsnittet i det här programmet och jag måste ge det ordentlig cred, för jag har verkligen tyckt att det har varit superbra!
Det har varit:
  • JULIGT
  • Personligt
  • Roligt
  • Bra, blandade recept
  • väldigt mysigt 
  • och inte så "tillrättalagt"
Det kändes lite som att de lyckats göra ett "Leilas Jul - första säsongen!" fast på kanal 5 och med tre små tomtar istället. Jag gillart och hoppas att det kommer tillbaka nästa år, för jag ser gärna mer. Lite otippat av Kanal 5 att få ur sig nått sånt här bra också måste jag säga. Men jag är glatt överraskad och kollade faktiskt på detta program istället för på Ernst. Nu älskar jag Ernst, men jag kollar reprisen på söndag istället (- om jag inte föder barn då).

Va tycker ni andra om ni har kollat?

//Jessica

1 kommentar:

  1. Jag såg inte dessert-tävlingen, men de här programmen gillade jag verkligen och blev positivt överraskad! Roligt, underhållande, inspirerande och framför allt JULMYSIGT! Väldigt trevligt koncept:)

    SvaraRadera