torsdag 11 december 2014

Julpynta en hipster!

Alltså det här är så jädra roligt, höll på att garva läppen av mig, så jag måste dela den med er andra julnördar.
Har du någon i din närhet som är en Hipster och även har skägg, eller bara har skägg kanske (som att det finns Hipsters utan...döööhhhh) så kan du nu julpynta denna så den passar in i ditt julande, bara se här under:

 Källa: Omtalat.nu

Dessa ska tydligen kunna köpas på:
http://beardbaubles.tictail.com/product/beard-baubles
 





Vi julnördar vet ju att en inte måste köpa speciella skäggkulor, utan att små från vilken affär som helst passar ... men tips är ju att nte ta några i glas!!!

XD

//Jessica

4 kommentarer:

  1. Hahahaha! Vad roliga, synd bara att jag inte känner någon skäggig hipster X)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kanske har en skäggig pappa eller nått???? En hipster är kanske inget måste ;)

      Radera
  2. HAHA! Den var helt underbar! Ska tänka på det i dag när min dag är lite stressad!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Visst är det kul! Jag vill ha skägg enbart därför!!!

      Radera