torsdag 8 oktober 2015

# 8 Jultextil jag gillar eller har gjort

Jag har ju sjuuukt mycket juldukar, men alla ligger nerpackade och är inget som jag orkar dra fram för blogginlägget.  Men jag har en stoooooor passion för gamla retrotyger och dukar och framförallt juliga sådana.  Drömmen är att äga en sådan här: "Julköping" av Kajsa Nordström 

Bilder från Pinterest.com
Men nu har jag ingen sådan tyvärr - men om någon sitter på en där ute i stugorna så får ni gärna sälja en till mig =)
Annars är det här årets jultextil:

Jag hoppas kunna visa upp en julklänning till Lalo i det här tyget innan december....men mina syskills är inte så stora än. Kanske till nästa år ;)
/Jessica

2 kommentarer:

  1. Åh så vacker duken "Julköping" var, nu vill jag också ha en sådan! ;-) /Linda

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hahaha, ja, det förstår jag, den är ju to die for! Hittar du två så tänk på mig ;)

      Radera