söndag 18 oktober 2015

Dag #16, #17 & #18

Jag och Lalo har varit i Stockholm och datatillgången har varit begränsad, men nu är vi hemma igen och datorn är på sin plats i knät. Så nu kommer dag 16, 17 och 18 i oktoberutmaningen  i samma inlägg.

#16 Favvojulbild jag har tagit:
Alla bilder ligger på en extern hårddisk och jag orkar inte leta upp den ultimata favvobilden där, men jag delar den här. Inte för att den är den bästa eller kanske ens en favvo, utan för att den i alla fall visar min känsla för julen som är :

"Att gå i en gran och titta på allt glim och glam likt piff och puff i Musses gran".
Det är något i mig som finner det så magiskt om en kunde få totalt bege sig in i en julvärld - typ som i Musses gran. Kanske är det jakten på den känslan som gör att jag varje år lägger mig under granen och kollar upp i den...



#17: Det bästa med att julblogga är:
Att få hänge sig åt något och gå in så totalt och nörda loss. Och så alla i "Julbloggsfamiljen" som jag gillar så mycket - det är gött att dela tokigheterna med likasinnade =)



#18: Bildkavalkad på dig i dag:
Det blev EN bild och sen dog batteriet...


/Jessica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar