torsdag 22 oktober 2015

Glädje i postfacket

Är det någon mer än jag som älskar reklamen som kommer i lådan såhär års?
Alltså att bläddra genom ett biltema blad blir plötsligt ROOLIGT när det innehåller julsaker och paketpapper. Det känns lite som en överaskning när en hämtar posten och det finns en massa julreklam där. Själv sätter jag mig gärna med en kopp kaffe och bläddrar igenom den noggrant. Men eftersom jag har en tiomånaders bebba här hemma så blir det mest att vi bläddrar tillsammans och då går det med en rasande fart eller med ett rejält tillhörande "knöggel" kan jag upplysa om. Hur som - jag gillart!

Idag kom det MYCKET sådan reklam - en bra postdag med andra ord!

Det kom faktiskt rätt många fler än två, men av någon anledning tog jag bara de här suddiga korten (bra bloggtänk...).
Rusta är ju alltid kul vid jul och Panduro ska vi ju inte tala om. I morgon ska jag och Lalogrisen (ja, jag kallar henne så) inventera juligheter på stan - får se om vi hittar nått kul !!!???

//Jessica

2 kommentarer:

  1. Jag veeet, det här är enda gången på året som jag uppskattar reklam! Älskar att bläddra i julig reklam, tom från Claes Olsson & Biltema som jag annars ratar :-) Kul att höra att vi är fler! /Linda

    SvaraRadera
  2. Samma här gillar inte reklam i vanliga fall men när det närmar sig jul kollar jag all reklam =D

    SvaraRadera