fredag 30 september 2016

Julbloggslistan som försvann ...

Alltså!
Plötsligt har min julbloggslista i högermarginalen försvunnit från bloggen - det fanns ju typ sjutusenfemtielva bloggar och julbloggar i listan. Och nu måste jag alltså MANUELLT leta upp och lägga in alla igen ... störigt!
Någon annan som har blogger som haft/har samma problem?

Om ni nu märker att jag inte fått med någon så skriv en kommentar här - för nu finns det så många så jag kommer säkert missa någon.

Mvh
/Blev trött nu!

7 kommentarer:

  1. Svar
    1. Jorå! Men jag hade nog inte hunnit spara listan än - du var så snabb =D

      Radera
  2. Svar
    1. Jag gick in på layout och sökte på bloglist, då fanns allt där... alla som jag följer. Klickade bara i alla julbloggar och nu är de tillbaka i högerspalten. Vet inte vad som hänt egentligen. Blogger lever sitt egna liv ;)

      Radera
    2. Jag gjorde samma, men i min lista fanns inga bloggar kvar ... men men, nu är de på väg igen =)

      Radera
  3. Samma sak hände mig, hade dock inte så många så det var lätt ordnat. Men nu förstår jag iaf att det inte var jag som gjorde något knasigt utan att Blogspot röjt runt helt själv.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ah, skönt att jag inte var ensam - då var det inget personligt hahahaha ;)
      Men störigt som sagt.

      Radera