tisdag 8 november 2016

Sanna Nielsen blir årets julvärd!

Ja, vad tycker ni om Svt:s val av julvärd i år?
Nu kollar ju inte jag så mycket på tv på julafton - Kalle Anka och Karl- Bertil Jonsson blir det mest. Och egentligen bryr jag mig inte jättemycket om vem som är julvärd, men jag vet att det är väldigt betydelsefullt för många andra.
Personligen så tycker jag hon är rätt tråkig. Men hon gillas av många och hon är en duktig kvinna. SÅ ändå ett bra val tycker jag.

Vad tycker ni - hiss eller diss?

/Jessica

3 kommentarer:

  1. Jag tycker att hon sjunger bra men som julvärd vet jag inte. /Johanna

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det återstår att se. Personligen tycker jag att hon är tråkig och det hoppas jag ju hon inte är där. Men hon kan säkert sjunga lite vackert och skänka julstämning. Vem hade du helst velat se?

      Radera
  2. Känner som du, tittar inte så mycket på jultv men Sanna Nielsen ? Kom igen! Hon känns i och för sig som en given gäst som kommer in och sjunger lite ljuvt iklädd röd klänning, trevlig men ganska okarismatisk liksom. Jag vill fortfarande ha Mark Levengod.

    SvaraRadera