söndag 4 december 2016

Dickens - en julsaga

I dag lyssnade jag på Lugna favoriter när vi bakade pepparkakor och då hörde jag plötsligt en lokal reklam för symfoniorkestern här och att de skulle sätta upp Charles Dickens En Julsaga.
jag slängde mig på google och mycket riktigt. Jag hade ingen aning - men tydligen är reklamradio inte helt fel alla gånger ;)

Nu är två biljetter beställda och den 20:e december intar jag C-rusellhallen iklädd 1800-tals kläder och hatt a´la Von Trippelhatt =)

Bild från Arenabolaget.se
Det blir också årets enda julkonsert.
Någon annan som ska på någon konsert i år, finns ju en del att välja mellan den här säsongen?

/Jessica

1 kommentar:

  1. Men åh så mysigt att klä ut sig (eller klä upp sig snarare) i 1800-talskläder och se Dickens Julsaga! Riktigt avis blev jag nu, hoppas det blir trevligt. :)

    SvaraRadera