tisdag 22 augusti 2017

Jullåtslista

Jag hittade en rolig jullåtslista hos Johanna firar jul  och kunde inte låta bli att sno den:
 
1 Denna låt sätter jag på direkt på julaftons morgon.
First Snow on Brooklyn

2 Denna låt sjunger jag dagen innan julafton.
Jul i Gamla Stan

3 Denna låt ska jag gifta mig till.
Itś the most wonderful time of the year

4 Går inte att skita utan denna i bakgrunden.
She came home for christmas

Jag ska begravas till denna.
Hard candy christmas

När det julbakas lyssnar vi på denna.
When we wish upon a star

I bakgrunden till Kalle Anka spelas.
Snow Brigade

Min favoritlåt.
Itś beginning to look like christmas (Att den tog rätt!!!!)

När granen kläs spelas.
Deck the halls

10 Året runt spelas denna låt.
Nu tändas tusen juleljus


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar