söndag 24 september 2017

Blossa HJÄRTA Indien = sant

Men alltså - känner att jag redan nu älskar årets Blossaglögg. Och det är lite för flaskans skull. Men framförallt för mangons - jag älskar mango. Däremot är jag lite skeptisk till spiskummin, det är lite av en deal breaker för mig, men vi får se. Finns ju en risk att fredagstacokänslan tar över då spiskummin är framträdande, men Blossa har nog löst det bra.
Sen det här med varm mango...kan funka asbra, eller så kanske jag kan dricka den kall?
Ja, jag är väl sist på bollen att skriva om den, och nu när jag läser vad jag själv skrivit så känns det ju som jag är positiv till något som jag är negativ till i stora drag.... aja, den som smakar får se. Flaskan är i alla fall snygg ;)

Bild från Blossa.se
Vad tror ni?

Jag är dock mest nöjd över att jag tänkte Indien i min gissning, men mango hade jag inte en tanke på. Kummin och chili hade jag ju med i någon konstellation i alla fall.

/Jessica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar