tisdag 10 oktober 2017

Hus & Hem Julspecial


Köpte en till jultidning i dag - trevlig, fina bilder och inspirerande. Mycket fint pyssel som är enkelt och lätt att göra - precis så som jag vill ha det.
       Jag gillar reportaget med fågelmatarna - är svag för att mata fåglar överlag, men just till vintern går jag bananer med olika matgrejer och sånt - nytt för i år (för min del alltså) är "Jordnötssmör för fåglar" som jag hittade på Rusta - kul!


 Insåg när jag låg och bläddrade hur mycket jag saknar en öppen spis. Vilken stämningshöjare alltså - högst upp på önskelistan till huset!

  De här muffinsarna var ju himla söta - måste jag göra till jobbet eller Lalos kalas!

Det är mycket roliga recept, pynt, pyssel och bilder i tidningen - väl värd pengarna. Även denna är det "lite läsa och mycket titta" i,så en bra bläddertidning med mycket roliga småsaker att göra och hitta på.
Det enda "trista" är väl att den är sådär typiskt "vit och inredningsaktig" - men jag gillar det också. 

Har ni läst den eller kommer ni att köpa den? Och vad ska egentligen den perfekta jultidningen innehålla...???
/Jessica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar